Fotbal Club Zona Botosani

Site-ul oficial al echipei!

luni, 28 martie 2011 la 12:17 p.m. Publicat de onegambler 1 Comment


In etapa a II-a a returului FC Zona a intalnit in meciul disputat acasa formatia CS Dante Botosani. Dupa rezultatul de la Hanesti aveam neaparat nevoie de victorie dar din cauza terenului impracticabil ne-am ales doar cu 1 punct si cu un meci greu si fara prea multe ocazii de gol.
Scorul a fost deschis de cei de la CS Dante prin Crihan, iar egalarea fiind adusa circa 10 minute mai tarziu de Hudisteanu Bogdan, scorul la pauza fiind si cel de la final, respectiv 1-1.
Ne asteapta deplasarea de la Adaseni de unde speram sa venim cu cele 3 puncte puse in joc, iar dupa acest joc avem 4 meciuri in localitate de la care asteptam cat mai multe victorii.
Forza FCZB.

















1 Response so far.

  1. salut.am sunat la numarul pe care mi lati lasat in postul precedent.din convorbirea telefonica am inteles ca maine faceti un antrenament. persoana cu care am vorbit mi-a spus ca o sa va dea nr meu de telefon celor care sunteti acasa (el in momentul de fata fiind in iasi). va rog sa ma sunati la 0741160410 sa ma informati locul si ora la care are loc antrenamentul. o zi buna in continuare, astept un telefon din partea dumneavoastra

Trimiteți un comentariu

Vă invit la comentarii...